“Sorry I Terbuat Lagi Besar..” – Netizen Ngeri Tengok Buah Dada Riz Ulala, Takut Meletup.. – News

by
Hiburan   22 views

Rasanya mesti korang kenal dengan Nyah Cun lagi sorang ni, Riz Ulala kan? Lelaki yang bertubuh wanita dan mempunyai paras rupa ayu yang dicemburui oleh kaum hawa sendiri .Katanya!

Baru-baru ni, nama dia kembali menjadi bualan hangat netizen apabila upload post di Instagram nak besarkan lagi buah dadanya.

Macam-macam reaksi yang netizen berikan diruangan komen, ada yang sokong, ada yang kecam bahkan ada juga yang tak sanggup tengok ‘akak’ ni tanggung beban berat.

Sory I terbuat lagi besar. 550cc je”

Bab kecaman tu sah-sah lah ada, terang-terang perbuatan yang dilakukannya itu salah disisi agama. Tapi, ada pula yang menyokong. Tak apalah masing-masing punya pendapat kan..

Tapi apa yang menarik perhatian admin, tergelak jugalah bila baca komen-komen netizen yang ngeri tengok saiz dia ni.

Tak takut pecah ke? – Netizen

Hahhahaha! Admin sendiri takut tengok, korang familiar tak ada satu video pasal silikon pecah semasa dalam penerbangan yang pernah viral dulu? Kalau tak ingat meh admin tunjuk

Disebabkan itu, netizen terbayang-bayang insiden ini yang akan terjadi bila Riz Ulala naik kapal terbang nanti. Alahai!

Jangan naik kapal terbang, nanti meletup – Netizen

Tergelak admin baca komen diaorang ni. Sebenarnya, tak pasti lagi samada ini benar-benar gambar Riz Ulala atau tidak, sebab berdasarkan komen ada yang mendakwa itu gambar orang lain kerana tatu di dada.

Tapi Riz Ulala ada kata yang itu hasil contengan doktor, cuma tak tahu lah, mungkin dia bergurau kot. Andai kata betul-betul..ermm.. no comment..korang faham-fahamkan sendiri la ye

Sumber: Lobakmerah.com

Sumber : myinfoharian.com

Leave a Reply